En Customer Success Manager (CSM) understøtter kunderme i overgangen fra at erhverve et produkt til at blive en glad og aktiv bruger - forhåbentlig i lang tid. Det betyder fokus på at opbygge en tæt og langvarig relation.
Det betyder at man skal gennemskue behov og understøtte dem, så alle får mest mulig ud af produktet - fuldstændig som en god PLC-er. Her handler det om at understøtte kunden (elever eller lærere) i overgangen til ny viden, nye færdigheder o.l. Det kræver relationer og viden om produktet og processen.
Vi tager på messer, vi holder workshops - kommer ud på skolerne. Vi ringer og mailer og holder webinarer og video-møder. Kort sagt vi er der, hvor det giver mening.
Igen er det som den gode PLC-er - du kan komme på besøg på PLC, du kan møde din PLC-er i klassen, eller de holder oplæg til morgensang, skriver på Aula og alle de andre steder du står og har brug for en læringsguide.
Videreudvikling af messe-initiativ. Vi understøtter nysgerrigheden og muligheden for at indgå i dialog med brugerne på små messer/kommune-oplæg o.l. Blikfang og kommunikation der matcher lærernes udtryksmidler fra skolen.
Vi afholdt Clio Bingo to gange som Covid-sikre events som kombinerede faglighed og Clio-ånden. Jeg var en del af det team som udarbejdede fagligt indhold og hvor CS sammen med redaktionen var værter.
Taler fra standen til årets Lærfest
Kurser og workshops kan være mange ting. Det er det korte introkursus for et helt lærerværelse, eller den lange dialog med den nye fagformand.
Uanset format og formål er det altid vigtigt at alle deltagere går derfra med en følelse af at have fået noget direkte anvendeligt med hjem.
2022 Interaktiv-onlineworkshop
Endnu en online interaktiv præsentation af Clios platform - skabt af CS. Vi udarbejdede en test med minimalt set up i Aarhus, og med brug af H5P. Tanken er, i samarbejde med Visual-afdelingen at udarbejde lignende i Vimeo, til brug for valg af læremidler.
Projektejer
2022 Clio som skattejagt
Vi udarbejder mange ting - bl.a. denne her skattejagt som grundlag for workshops på skolerne.
Projektejer/medarbejder
2021 Grønlands-webinar
I samarbejde med Sermersooq og Qeqqata kommuner webinarrække på alle skoler, med hjælp fra en super-bruger på hver skole.
2021 Portaler i en udeskole
En skole har alle deres lærermidler som portaler, og er blevet udeskole. En workshopsrække med udgangspunkt i fagenes egenart.
2020 Webinar-rækker
På baggrund af Covid-19 genoplives webinarer i Clio regi.
2020 Kommunepræsentation
En kommune ønsker videoer til alle vores portaler i stedet for en webinarrække som kommunepræsentation. Vi udarbejder i stedet 6 små videoer som tager udgangspunkt i lærernes hverdag.
2020 Clio offline
Med udgangspunkt i en enkelt skoles behov for at få hjælp til portalernes brug i udeskole regi udarbejdes denne workshop - som senere bliver til et par webinarer.
2019 Tour de matematik
14 workshops i 14 byer i Danmark. Præsentation af matematik (endnu ikke færdigt produkt). Udarbejdelse af MarKom-materiale, nyhedsbreve o.l.
2019 Hands-on
Første skridt i udviklingen af kommunepræsentationer, med aktivitetsbaseret mini-messe med hands-on til alle faggrupper og Clio-bog til at tage med hjem.
About Us
Datavisualisering
2021 Klikark til grundlag for statussamtaler
Udarbejdelse af visualisering af data til brug for kundesamtaler.
Data-tolkning
2019 Dybdeimplementering
Statistik fra flere kilder som giver et større indblik i hvad de enkelte skoler har behov for. Struktur og udvælgelse, samt præsentation af data og planer.
Intern data brug
CS'ernes kvartalsoverblik.
Data til grundlag for prioritering af implementeringsindsats. På baggrund af brug, og udløbsdato laves en implementeringsindsats.
For priser og information kontakt os på mail eller telefon
Klein-Design.dk
tlf.: +45 50916292